Hřiště pro maloobchodníky přitahující hosty

Retail-Segment---Section-1.jpg

 

Zatímco si děti hrají, maminka a tatínek si užívají nákupy nebo společně popíjejí. Mnoho majitelů firem ví, že skvělé hřiště může hrát zásadní faktor, pokud jde o přilákání rodin, aby si užívaly svůj čas a aby se vracely znovu a znovu. Protože když se děti baví, rodiče mají čas na nákupy nebo na společný drink. A to je dobré nejen pro rodiny, ale také pro podnikání, ať už jde o obchodní centrum, restauraci, nebo kdekoli, kde chcete přilákat zákazníky.

KOMPAN nabízí prodejcům řešení na míru, abyste získali dokonalé hřiště, které zapadne do vašeho okolí a estetiky a díky kterému si děti pobyt ještě více užijí.

Nákupní centrum

Nákupní centrum Westfield North Lakes v Austrálii vytvořilo úžasné tématické hřiště „pod hladinou“, které je samo o sobě cílem. Téma hřiště čerpalo inspiraci z ekosystému nedalekého pobřeží Moreton Bay. Děti a rodiče si mohou zaslouženě odpočinout od nakupování na vzrušujícím hřišti a jako bonus návštěvníci zůstanou v nákupním centru déle.

Navštivte Westfield North Lakes 

 

Restaurace

Slavná plážová restaurace Sansibar na německém ostrově Sylt je oblíbená pro svou exkluzivitu a kvalitu jídla a prostředí. Ale je tu ještě jedna atrakce, která je obzvláště vzrušující pro rodiny - obrovské hřiště Robinia. Majitelé Sansibaru mají se společností KOMPAN dlouholeté spojení a rozhodli se osvěžit předchozí hřiště KOMPAN námořní tématikou, která dokonale zapadá do pískem zasypaného okolí.

Inspirujte se dětským hřištěm Sansibar

Zábavní centrum

Zábavní centrum Xscape v Anglii má spoustu vzrušujícího interiéru, ale potřebovalo, aby tomu odpovídal i exteriér. Díky velkému hřišti v jasných barvách se zajistili aktivity pro všechny děti bez ohledu na věk nebo schopnosti a venkovní hřiště, které dokonale zapadá do tématu Xscape.

Proměňte mrtvý prostor v herní prostor

Nákupní centrum

Nákupní centrum Moisselles-Domont nedaleko Paříže udělalo z nakupování jedinečný zážitek s novým vzrušujícím hřištěm. Se čtyřmi a půl miliony návštěvníků ročně chtěli zvýraznit zážitek pro zákazníky s dětmi a postavit dominantu, která děti naláká, jakmile ji uvidí z parkoviště.

Vylepšete cestu zákazníka